Dag 221 Aanwezig in mind


Gedurende mijn nachtrust wordt ik altijd wakker met gedachten. Dat de dingen waarmee ik momenteel bezig ben belastend zijn en dat het geen zin heeft dat ik bezig ben met deze dingen omdat hetgeen waarmee ik bezig wil zijn deze dingen overbodig maken. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gedachten nachts over dingen die me in de weg staan die verhinderen om door te slapen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik niet de zin zie van deze dingen als middel waarop ik zelfvergeving kan toepassen waarmee ik mezelf in staat stel om door te slapen. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik mezelf verhinder om in het moment dat ik ontwaak zelfvergeving toe te passen op de dingen die me uit mijn slaap trekken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat deze issues geactiveerd worden door mensen die dingen in mezelf zichtbaar maken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat deze onderstroom in de vorm van gedachten die in mezelf tussen ontwaken en inslapen meandert verhindert tijdens mijn nachtrust.

Ik realiseer me de dingen die extern buiten mezelf een eigen leven leiden waarop ik alleen invloed kan hebben door deze dingen die ik in mezelf ervaar als invloed te vergeven. Ik realiseer me dat ik mezelf hiermee effectief ondersteun.

Als en wanneer ik nachts ontwaak door de gedachten stroom, Ik stop en adem.

Ik stel mezelf ten doel dat ik zelfvergeving toepas in het moment van ontwaken. 

...slaap lekker 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme