Dag 210 In relatie tot mijn verwachting.

In reactie op het 'Nee' van mijn partner - zie blog dag 209 - wil ik op haar nee overleggen over het waarom van haar keuze. Resoluut en duidelijk blijft zij echter vasthouden aan haar 'Nee' keuze. Hierop wordt ik woest en wil het liefst wegvluchten. 

Ik realiseer me dat ik mijn eis wil doorzetten op het nee van mijn partner die Duidelijk haar grens aangeeft. 


Ik realiseer me dat ik ondanks het 'Nee' van haar mijn zin - dat zij de radio zachter zet - in deze richting ondanks haar 'NEE' - 'toch' wil ombuigen.


Ik realiseer me dat ik haar 'Nee' niet respecteer en dat ik vervolgens ondanks haar 'Nee' blijf doordrammen waardoor ik in mezelf woede ervaar waarop ik wil wegvluchten omdat ik niet wil dat de situatie verder zal escaleren. Dus, - Als en wanneer ik mijn verwachting weer wil forceren, Ik stop en Adem. 


Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik mijn verwachting koppel en verbind aan 'feiten uit het verleden' die ik destijds, omdat wij niets bespraken - waardoor er door onduidelijkheid die ik als uit observatie destijds heb aanvaard en toegestaan - aan mijn verwachting tot overleg vanuit Onduidelijkheid in woorden en als de mind in mezelf heb aanvaard en toegestaan. 


Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik mijn verwachting om overleg in mezelf die als verwachting in mezelf is blijven woekeren in mezelf aanvaard en toesta als van mezelf en deze verwachting als reflectie in anderen zichtbaar vergeef. 


Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik uit verwachtingen in mezelf mijn reacties genereer als reactie op 'Nee' waarin de gedachte die ontstaan op hetgeen ik waarneem. 


Ik stel mezelf ten doel dat hetgeen ik als verwachting in mezelf creĆ«er in mezelf aanvaard, accepteer en zal toestaan als verwachting in reactie op MIJN mind verwachting.  


Ik stel mezelf ten doel dat ik mijn Agreement als reden gebruik voor mijn verwachting tot overleg en uitleg als gevolg van mijn reflectie op het Agreement dat ik vanuit Leven Gewaarzijn en ware Zelfreflectie met mezelf en anderen wil communiceren, vanuit Zelfoprecht als wat het beste is voor mezelf en voor mijn wereld. 


Mijn Agreement:


Ik realiseer me hetgeen ik aantrekkelijk vind aan Miranda is dat zij toegewijd is aan haar afspraken die zij daadwerkelijk wandelt - 'Nee is nee en ja is ja'.


Ik realiseer me dat haar Duidelijkheid reflecteert met mijn Onduidelijkheid waaruit in mezelf frictie ontstaat waarop ik woest wordt en wil wegvluchten.



Wanneer ik Angstig ben om mijn Behoeften te communiceren, dan stop Ik mezelf, neem een diepe in- en uit Ademhaling, waarop ik vervolgens Besluit dat ik mijn Behoeften Oprecht, Zelfverzekerd en Duidelijk zal uitspreken. 

Dat ik mezelf vanuit deze stabiliteit niet langer toesta en aanvaard dat mijn Angst mij controleert, als reactie bestuurt. 

Ik stabiliseer mezelf als mijn fysieke lichaam waardoor ik oprecht, stabiel en Zelfverzekerd vanuit deze stabiliteit als Zelfverzekerdheid mezelf assisteer en ondersteun en mijn Angst zal stoppen en Zelfverzekerd zal staan in Hier.


Ik verzeker mezelf dat ik Zelfverzekerd ben. Dat ik vervolgens als fysiek stabiel wezen mijn behoeften Oprecht en Duidelijk aan mijn Omgeving Communiceer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme