Dag 185 Way to go.


Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte dat verandering een voortdurend proces is waarin het afwezige, meer tijd hebben voor mezelf, in mijn huidige aanwezigheid van me vraagt dat ik concreet en overzichtelijk zal moeten plannen wil ik mijn doelen realistisch wandelen. 

Ik realiseer me dat ik mijn planning SMART moet opstellen om mijn doelen te bereiken.  

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte dat staan voor mezelf van mij verlangt dat ik consequent ben in het wandelen van deze afspraken met mezelf en anderen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte dat wat ik momenteel realiseer toch weer verdwijnt zoals ik dit in mijn leven vaker heb ervaren. Ik realiseer me dat met een SMART aanpak ik meer kans maak om succes te boeken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte dat ik vroeger zaken in gang heb gezet waarvan de opbrengst en het succes weer snel verdween.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte dat continueren van de voortgang van processen en afspraken en de uitvoering ervan duidelijke planning van me vraagt. Ik realiseer me dat ik deze afspraken daadwerkelijk ook moet uitvoeren en me niet langer kan verstoppen achter mooie woorden en twijfel dat me dit in de uitvoering zal mislukken.

Ik realiseer me dat ik succes moet uitstellen en moet plannen zodat ik concreet en meetbaar later ook weer succes zal boeken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte dat wat ik aanpak toch zal mislukken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte wat ik doe toch zal mislukken omdat dit geen helpende en ondersteunende gedachte is.

Wanneer ik denk aan wat ik onderneem zal toch wel mislukken, Ik stop en Adem. 

Ik stel mezelf ten doel dat ik bij huiswerk, opdrachten en reflectieverslagen deze voor de deadline zal maken en inleveren. 

Ik stel mezelf ten doel dat ik hulp inschakel zodra ik vast dreig te lopen door bijvoorbeeld ongeduld.

Ik realiseer me dat door consequent mijn taken te plannen en uit voeren ik meer ruimte maak en tijd voor mezelf en anderen. Ik stel mezelf ten doel dat ik met behulp van een 'to-do'lijstje zelf succes kan boeken en afspraken en doelen concreet zelf ga afvinken.

Ik realiseer me dat ik hierdoor succes ervaringen in mezelf genereer waardoor ik mezelf effectief en SMART manifesteer zodat ik meer tijd, ruimte en betrouwbaarheid naar mezelf genereer waarbinnen ik bijvoorbeeld leuke dingen samen kan ondernemen en zonder verborgen mind agenda's anderen vanuit eenheid en gelijkheid kan voorleven.

Ik realiseer me dat ik de verwachting die ik in mezelf creëer mijn verwachting op succes is die ik in Hier onmogelijk in mijn hoofd voor later kan bewerkstelligen. 

Ik realiseer me dat mijn huidig succes haalbaar is door SMART mijn planning te maken. 

Dat alle twijfel en falen die ik verwacht een Herinnering is aan hoe succesvol zijn was waardoor ikzelf in Hier afgescheidenheid manifesteer en aan de huidige tijd voorbij ga door in mijn mind terug in de tijd te reizen. 

Ik realiseer me dat ik Hierdoor Zelfonoprecht mijn verleden observeer waardoor ik mijn / de fysieke realiteit uit het oog verlies.

Wanneer en op het moment dat ik me realiseer dat ik als in Herinnering aan toen de fysieke realiteit in hier dreig te verliezen, Ik stop en Adem.

Ik stel mezelf ten doel dat ik mijn Hoofddoel: succesvol zijn dmv goed plannen, het mij mogelijk zal maken dat ik mijn subdoelen 
- ik ga mijn blog schrijven, 
- ik ga mijn huiswerk maken, 
- ik ga mijn reflectieverslagen schrijven, 
- ik ga mensen voorlichten over Herstel,
- ik ga wekelijks naar school, 
- ik ga mijn cliënten volgens een afspraak bezoeken, 
- ik ga wekelijks mijn logboek bijhouden, 
- ik ga mijn partner, vrienden en familie bezoeken. 

Ik realiseer me dat wat ik ga doen van me vraagt dat ik specifiek zal plannen: 'Ik ga'- en hiervoor een meetbaar en overzichtelijk weekplan maak waarbinnen ik deze subdoelen (ik ga) vertaal naar werkdoelen: 'ik heb' die ik in een agenda concreet zal beschrijven 'to-do' en uit gevoerd 'done' zal afvinken. 

Ik stel mezelf ten doel omdat ik me realiseer dat ik mezelf ondersteun waardoor ik meer ruimte en tijd maak in mezelf en mijn afspraken Leef waardoor ik voor mezelf betrouwbaar ben.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme