Dag 180 Borst-punt resonantie.


Bij felle reacties ervaar ik pijn in mijn Borst-punten. Reacties die binnen komen, die in mezelf een reactie oproepen waaruit borst-zeer ontstaat.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte dat bij felle reacties van een ander in mezelf fysieke pijn ontstaat als felle reactie.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik mijn interpretatie Felle reactie in mezelf heb aanvaard en toegestaan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben woorden Felle reactie heb gekoppeld aan strenge ogen, dwingende intonatie en lachen terwijl ik nog vol onbegrip ben over wat achter deze felheid verborgen licht.

Ik realiseer me dat ik achter felheid in mezelf onzekerheid ervaar door gebrek aan informatie.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik bij gebrek aan informatie in een Felle reactie schiet en hierdoor pijn in mijn Borst-punten genereer.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik bij gebrek aan informatie ga twijfelen en in combinatie met Felle ogen en dwingende mimiek en een lacherige uitdrukking op iemands gelaat niet kan inschatten hoe ik me dien te verhouden tot mijn/deze fysieke reactie waardoor ik zeer in mijn Borst-punten ervaar. 

Wanneer ik bij gebrek aan informatie twijfel en onzeker ben, Ik stop en Adem.

Ik stel mezelf ten doel dat als ik Stop zeg, daarop door adem en vervolgens zal verzoeken om meer informatie.

Ik realiseer me dat ik in de polariteit verkeer juist - onjuist waardoor ik uit deze Negatief Geladen Emotie aanhechting energie genereer die mijn Borst-punt zeer actief maakt.

Ik stel mezelf ten doel dat ik meer informatie nodig heb om mijn onjuist - juist polariteit niet te voeden.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik uit observatie juist en onjuist af-gescheidenheid in mezelf als Zelf genereer.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik woorden die ik denk en spreek tegen mezelf zijn gericht. 

Wanneer ik woorden denk 'Felle reacties', Ik stop en Adem. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Dualisme

Woorden als topjes van de ijsberg