Dag 153 Negatieve Emotie Aanhechting.

Felle ogen 
Vandaag kreeg ik van X door zijn felle oogopslag op mijn bijdrage een naar gevoel. Als reactie hierop trok ik me terug in mijn schulpje. Hierop heb ik bemerkt dat ik later op een compliment van X dissocieerde. Dit omdat ik bleef hangen in zijn oogopslag die dissociatie in gang had gezet, dit in combinatie met het compliment in mezelf verwarring opriep. Opvallend detail is dat het thema tegengestelde boodschappen in relatie en communicatie met anderen net daarvoor was besproken. Ik denk dat mede hierdoor onbewust als gedachte verwarring in combinatie met de felle oogopslag en een moment later een compliment krijgen ik hierdoor dissocieerde.

Wanneer ik in mezelf verwarring ervaar zoals de tegengestelde boodschappen al deden zoals vroeger door de juf die lachte toen ik straf kreeg en hiermee in nu deze huidige situatie vergelijk als in een Herinnering, Ik stop en adem.

Ik stel mezelf ten doel dat ik zal doorademen en later hierop zelfvergeving zal toepassen. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te participeren in tegen gestelde boodschappen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegengestelde boodschappen aanleiding te laten zijn voor dissociëren.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te twijfelen aan een compliment van de trainer.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te reageren op felle ogen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in mijn schulpje te kruipen op felle ogen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een ervaring nu te linken aan een ervaring toen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een naar gevoel te creëren door de oogopslag van X op mijn bijdrage en hierin vergeef ik mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de oogopslag van iemand te definiëren als fel in plaats mezelf te realiseren dat het mijn reactie feitelijk is die fel is omdat dat is wat reacties zijn, fel.

Ik stel mezelf ten doel dat ik blijf doorademen bij lichte dissociatie en gelijk vergeving zal toepassen en in Hier terug keer zodat ik contact blijf maken als in eenheid en gelijk de trainer zal bejegenen vanuit Leven Gewaarzijn zonder afscheiding zoals in de Geest. Ik realiseer me dat ik door dissociatie mezelf verhinder effectief in Hier te zijn en mijn bijdrage verhinder te leveren aan het groepsproces waarin ik een zinvolle bijdrage lever door middel van het aanleveren van mijn inzichten aan herstel waaraan anderen iets hebben. Ik realiseer me ook dat ik op complimenten van een ander twijfel ontwikkel.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik op een compliment van een ander twijfel waardoor ik door tegenstrijdige boodschappen mezelf verhinder effectief te zijn. Ik stel mezelf ten doel dat ik zal doorademen om dissociatie te voorkomen. Ik stel mezelf ten doel wat nodig is om te functioneren en om mijn zelfcorrecties agreement en afspraken waarvoor ikzelf verantwoordelijk ben.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Dualisme

Woorden als topjes van de ijsberg