Dag 137 The blame actor.


Een tijdlang na een bezoek aan een energetisch therapeut heb ik in de veronderstelling geleefd dat wat ik onderneem door eerdere daden karmisch is ontstaan. Dit sluit enigszins aan bij de gedachte dat ziekte een fysieke manifestatie is van energetische blokkades op psychisch, emotioneel vlak. wat als in gedachten zichtbaar wordt binnen mijn Geest en in deze ervaring participerend waaruit mijn emotie en gevoelsbeleving onstaat. De consulten en bezoekjes bij de therapeut maakten mij toen in ieder geval bewust en verantwoordelijk om mijn daden zelf te onderzoeken.

Vandaag beschrijf ik een positief geladen gevoelsbeleving. Ik heb onderzocht dat Biljarten een prominente plek inneemt in mijn leven. Biljarten was voor mij een uitlaatklep. Dit spel was geruime tijd aanleiding en reden om voor te leven. Het fungeerde als middel om mijn negatief geladen gedachten waarin mijn schuldgevoel lag opgeslagen voor even te vergeten. 


Een herinnering waaraan ik Positieve Gevoels Aanhechtingen toeken zijn overwinningen tijdens het biljartspel in competitieverband. Met name de spanning uit onzekerheid over het spelverloop dat meewerkt en mijn positief gevoel versterkt door de ombuiging van onzekerheid naar de ervaring overwinningsroes in reactie op de laatste stoot die de overwinning kenmerkt. 

Het spelverloop dat vorm krijgt in het maken van geluksballen, mooie technische stootbeelden - waarop applaus en aandacht van het publiek voor de schoonheid van de uitvoering van mijn stootbeelden - externe aanleiding binnen deze context die mijn overwinningsroes en Positieve Gevoelservaring bewerkstelligen en mijn gedachten voorzien van negatieve energetische lading verdoven.

Ik realiseer me dat er binnen een biljartpartij ook momenten waren om opzettelijk ballen te missen. Op dit onbewust / en bewust destructief handelen kreeg ik van het publiek namelijk ook reactie. Ik realiseer me dat mijn ervaring Negatief Emotionele Aanhechtingen werd gevoed. 


Om deze realisatie te onderzoeken ga ik komende week een partij biljarten en beiden gewaarwordingen ervaren en daarop de dooradem techniek toepassen. Ik realiseer me dat als het spelverloop anders verliep dan mijn verwachting hierop irritatie volgde waarop ik bewust ballen mistte. Zulke handelingen verrichte ik minder vaak tijdens officiële wedstrijden. Als ik dan de partij verloor was het niet de ander die gewonnen had maar ik die verloren had. Ik herken hierin een patroon: 'iets opbouwen en dan afbreken'. Ambivalente Geest gedachten die binnen een ademhaling actief werkzaam zijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als reflectie binnen mijn Geest tijdens de biljartpartij bewust een Positieve Gevoels- aanhechting ombuig naar Herinneringen met Negatieve Emotionele Aanhechtingen om op beide handelingen aandacht van het publiek te krijgen.


Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik op de moeilijke manier - bewust ballen missen - mijn Geest manipulatie heb gevoed waarop meer negativiteit in mezelf heb aanvaard en toegestaan en dus reageerde op de vraag aan destructie binnen mijn Geest.


Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik binnen mijn Geest mezelf in feite afstoot.


Ik ga met mezelf de verbintenis aan dat mijn herinneringen binnen mijn Geest mij bewust hebben gemaakt van mijn destructieve gedachten waaraan ik aandachtstekort koppel en die zin functioneel was om mijn tekort aan aandacht te vullen. Ik accepteer dat ik mezelf dit heb toegestaan en aanvaard binnen mijn Geest als mijn manier om dit tekort te voeden. Ik verbind me aan mijn verantwoordelijkheid die ik altijd heb erkent als van mezelf en aanvaard deze verantwoordelijke houding in handelen als in mezelf toegestaan. Onderdeel van deze verbintenis is dat ik oprecht ben over mijn denken en gedachten en anderen die reactie zichtbaar maken als in mezelf aanvaard dankbaar ben voor de realisatie dat zij mijn reacties zichtbaar maken, waarop ik als ik me hiervan bewust ben, Ik stop en adem in het moment waarop ik later zelfvergeving en zelfcorrectie zal toepassen.


Ik ga met mezelf de verbintenis aan dat wanneer ik Met Nieuwe Mensen en biljartpubliek ben en een Herinnering met positieve energetische ervaringen opkomen 'op-plopt in mijn Geest' - mezelf te realiseren dat ik nu in een Nieuw moment ben waarin ik feitelijk mijn Herinnering en ongenoegen creëer - om mezelf te assisteren en ondersteunen om te zien, realiseren en begrijpen, een nieuwe mogelijkheid om mijzelf toe te staan om echt hier te zijn met de ervaring en de mensen, aangezien ik zie, realiseer en begrijp dat ik 'niet volledig' hier kan zijn als ik dit moment blijf vergelijken met het Verleden in mijn Geest.


Ik stel mezelf ten doel te zien en begrijpen dat - Het herinneren van aandachtstekort momenten okay is maar om dan onvoorwaardelijk de Herinnering los te laten binnenin mij, door in te ademen en op de uitademing de Herinnering los te laten , zodat ik mijzelf echt kan toestaan om hier te zijn in dit nieuwe moment en er zeker van te zijn dat ik een nieuwe mogelijkheid niet saboteer door het te vergelijken met een het verleden in mijn Geest.

In deze, ga ik met mezelf de verbintenis aan stel ik mezelf ten doel mezelf te assisteren en ondersteunen om mezelf toe te staan Hier te zijn in de nieuwe mogelijkheid, situaties en ervaringen en niet onnodig mijn met anderen te compromitteren, door niet volledig hier te zijn en van mijzelf te genieten, als ik hen en dit nieuwe moment vergelijk met mensen en momenten uit het verleden, welke in feite twee totaal verschillende situaties zijn.        















Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme