Dag 93 Verbeterde vergeef huiswerk



Gisteren kreeg ik commentaar van X nadat ik mijn huiswerk heb gemaakt feedback van Sylvie. Omdat ik zelf vind dat ik langdradig ben en me tot de punten wil richtien die er om doen heb ik deze tekst verbeterd / aangepast. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte het is ook nooit goed wat ik doe.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben zonder mondelinge hoor en wederhoor over te gaan tot een beschuldigende conclusie dat wat ik doe nooit goed is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me vaak aangepast te hebben aan haar reacties.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik automatisch aan haar feedback het woord kritisch koppel en haar feedback als kritisch interpreteer.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik merk dat ik het de laatste tijd druk heb met schrijven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben teveel hooi op mijn vork te nemen en daardoor het overzicht in draagkracht verlies.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat door lange en veel tekst ik indruk maak.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben door mijn Hoge Eisen mensen van me af te duwen.

Ik vergeef mezelf toegstaan en aanvaard te hebben dat ik door mijn Hoge Eisen kritisch ben en schaamte heb ontwikkelt omdat ik geen status meer had in de vorm van een baan.

In mijn blog van morgen zal ik over Hoge Eisen schrijven...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme