Dag 108 Zelfcorrectie 'betrouwbaarheid'.


 

Tijdens een gesprek met X heb mijn leerdoel om anderen te durven vertrouwen zodat ik weer een betrouwbare relatie kan opbouwen open en eerlijk besproken. X Heeft mij de toezegging gedaan nadat ik toelating heb gedaan voor de opleiding dat X mij zal contacten. Deze opleiding wil ik combineren met een stageplek waar X werkzaam is.Ikzelf ben verantwoordelijk voor mijn initiatief waarop ik zelfcorrectie toepas. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik erken na mijn toelating ikzelf niet gebeld heb. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat dit een bewuste keuze was. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik heb gewacht om te onderzoeken of X mij zou bellen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik mijn controle en verantwoordelijkheid om mijn vrijwilligers plek te behouden weggeef. Ik zal zelf initiatief moeten nemen en de toezegging en gedrag van anderen voor mijn handelen niet meer verantwoordelijk maken.

Flag-point the pattern for yourself  when and as I see myself dat ik anderen onderzoek en bewust test op betrouwbaarheid, I stop and breathe.
I realize that door mijn participatie in het Controle Betrouwbaarheid Karakter ik mezelf verhinder, afwacht en mezelf ondermijn en geen eigen initiatief onderneem om te bellen, de verantwoordelijkheid buiten mezelf neerleg. Ik heb zelf toegestemd om betrouwbaar te zijn aan mezelf (nog) niet te onderhouden en te doen in mijn wereld en realiteit, waardoor ik aanvaard dat ik mezelf verhinder om zo effectief te zijn als waartoe ik in staat ben.
I commit myself dat ik zelf verantwoordelijkheid ben voor mijn welzijn en daarom zelf contact zal moeten op nemen met mensen en organisaties. Waaruit naast mijn betrouwbaarheid, enthousiasme en initiatief blijkt. Daarnaast maak ik me niet langer afhankelijk van het initiatief van een ander. Hierdoor voorkom ik onnodige teleurstelling. Toegevoegde waarde van mijn inzet is dat ik vermijd om kritiek uit te oefenen op mezelf en anderen. Door dit commitment daadwerkelijk te Leven ben ik verantwoordelijk voor eenheid en gelijk Leven voor alle Leven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme