Day 606 conflict


Wat is een conflict? - BTSG Beweging in Ouderenzorg

 Ik realiseer me dat ik ben opgegroeid in een omgeving waarin ik alert werd door voorspelbare onvoorspelbaarheid.

Ik realiseer me zie en begrijp, door mijn veronderstelling heb ik innerlijk angst voor conflict gecreëerd. Hierdoor werd ik alert en oplettend voor voorspelbare beelden en geluiden die dreiging bevatten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik aan beelden betekenis heb toegekend.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik aan beelden geluid heb gekoppeld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik primair focus op dreiging.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik achter woorden van mensen dreiging zoek.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik dreiging zoek omdat ik dreiging verwacht.

Als en wanneer ik zoek naar aanleiding voor dreiging, dan Stop ik en Adem.

Ik realiseer me zie en begrijp dat ik mensen en situaties beoordeel volgens de informatie van mijn geest.

Ik stel mezelf ten doel dat ik dagelijks een voorbeeld beschrijf van mijn innerlijk conflict, hetgeen aanleiding vormt voor het feit dat ik mensen en hun intenties bekritiseer en wantrouw.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Woorden als topjes van de ijsberg

Dualisme