Dag 215 Jezelf In Relatie Zien


"Ik realiseer me door tactisch uit reactie te blijven te denken dat ik mezelf effectief assisteer en ondersteun omdat ik later terugkom op mijn verhaal. Waardoor ik veronderstel dat ik een serieuze gesprekspartner ben.

Ik vergeef mijzelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik feedback niet ervaar als criteria waarvan ik iets kan leren.

Ik vergeef mijzelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat ik feedback innerlijk ervaar als kritiek en kritiek veroordeel waardoor ik tactisch dissocieer en vervolgens uit de fysieke realiteit in Hier ontsnap. Zie blog dag 214 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben feedback als kritiek te ervaren. Ik realiseer me dat kritiek energie is die ik ooit in mezelf als woorden en gedachten heb aanvaard en toegestaan mij nu verhinderd dat ik professioneel kan handelen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik mijn irritatie koppel aan de gedachte en het feit en in mezelf toesta dat ik geen serieuze gesprekspartner ben.

Ik realiseer me dat ik mijn gedrag koppel aan voorwaarden waaraan ik moet voldoen. 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik aan mezelf voorwaarden verbind waardoor ik als plan afgescheiden ben van in Hier.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik effectief communiceren koppel aan mijn plan voorwaarden. 

Ik realiseer me dat ik kunstmatig leef en hiermee mijn onbevangenheid en spontaniteit ondermijn. 

Ik realiseer me dat ik een plan koppel aan een voorwaarde, een diagnose of een ziektebeeld zoals dit in de psychiatrie gebruikelijk is. Ik ondersteun de visie waar gekeken wordt naar de MENS waaraan therapeuten en psychiaters een beeld/stigma/plan hebben verbonden waaraan IK voorbij kijk. 

Ik realiseer me dat ik voorbij aan door diagnose en ziektebeelden voorwaarden naar mensen kijk. 

Waar en wanneer ik mezelf gewaar ben van tactisch in reactie gaan op de woorden van mijn gesprekspartner, ik stop en adem. Ik ga fysiek iets doen om wat ik noem negatieve spanning te ontladen en wanneer ik stabiel ben in mezelf op mijn reactie zelfvergeving en zelfcorrectie zal toepassen waarna ik in samenspraak relevante gegevens zal verzamelen. 

Ik realiseer me ook dat deze woorden en gedachten mijn mind zichtbaar maakt als reacties in mezelf door mijn mind oprecht te beschrijven.

Ik stel mezelf ten doel dat ik de MENS die ik bezoek observeer in HIER en aan deze Fysieke realiteit in HIER de voor deze mens relevante gegevens verzamel volgens zijn/haar behoeften. Deze gegevens vertalen we gezamenlijk naar wenselijke relevantie. 

Ik stel mezelf ten doel dat ik mezelf effectief kan assisteren en ondersteunen door mijn verhaal te communiceren waarin ik anderen ondersteun dat zij zelf vanuit verantwoordelijkheid hun verhaal schrijven.

Ik stel mezelf ten doel om een betrouwbare en serieuze gesprekspartner te zijn waarbij ik de plannen door mensen zelf laat schrijven.

Ik stel mezelf ten doel om effectief met mezelf en anderen te communiceren zodat ik op professionele wijze feedback kan geven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 1 Luisteren is zeg maar echt mijn ding.

Dualisme

Woorden als topjes van de ijsberg